RSM Novice

Subscribe to RSM Novice feed
Posodobljeno: 6 ur 38 min nazaj

Občni zbor

14 Oktober, 2017 - 17:41

Dragi taborniki in spoštovani starši!

Kot vsako leto bomo tudi letos imeli občni zbor Društva rod soških mejašev. Potekal bo 27. 10. 2017 z začetkom ob 17. uri v avli Osnovne šole Frana Erjavca Nova Gorica.

Občni zbor po potekal po sledečem dnevnem redu:

  1. Pozdrav udeležencem.
  2. Predlog in izvolitev delovnega presedstva.
  3. Poročilo načelnice o programu za leto 2016/17.
  4. Finančno poročilo za leto 2016/17
  5. Poročilo gospodarja za leto 2016/17.
  6. Poročilo gospodarja TUC Čepovan za leto 2016/17.
  7. Poročilo nadzornega odbora za leto 2016/17.
  8. Poročilo disciplinske komisije za leto 2016/17.
  9. Predstavitev plana dela za leto 2017/18.
  10. Kratka predstavitev taborjenja 2017 v slikah.

V prilogi vam pošiljamo tudi obrazec za dodelitev 0,5 % dohodnine. S tem boste lahko namenili 0,5 % dohodnine Društvu rod soških mejašev. Obrazec lahko prinesete na občni zbor ali ga predate vodniku na vodovih srečanjih.

Okvirni datumi večdnevnih akcij v letu 2018:

Zimovanje: 17. 2. 2018–22. 2. 2018

Taborjenje: 16. 7. 2018–27. 7. 2018,  popotni tabor bo začel 14. 7. 2018.

Taborniški pozdrav

Starešina rodu

Vojko Vičič

Tajno Jesenovanje

11 Oktober, 2017 - 16:38

Dragi tajni agentje!

Med jesenskimi počitnicami se nam pridružite in skupaj bomo odkrivali skrivnosti Čepovana in poiskali izgubljene diamante.

Tam bo potekalo vsakoletno jesenovanje. To je tridnevna akcija za otroke od 1. do 5. razreda. Ni se vam treba bati, saj bodo ves čas z vami vaši vodniki, ki bodo poskrbeli, da vam ne bo dolgčas.

Tudi letos vas je veliko, zato bomo v primeru, da bo otrok več kot 25, jesenovanje izpeljali v dveh izmenah.

V prvo spadajo MČ-ji od 1. do 3. razreda, odvijala se bo od 28. do 30. 10. 2017, v drugo pa MČ-ji iz 4. in 5. razreda, od 2. do 4. 11. 2017.

Če število otrok ne bo preseglo 30, bo jesenovanje potekalo od 28. do 30. 10. 2017 za vse otroke. O odločitvi boste naknadno obveščeni.

Cena jesenovanja – jesenovalnina – je 25 €. Za obe smeri je organiziran avtobusni prevoz.

Oprema, ki jo otroci potrebujejo s sabo:

•             spalna vreča,

•             spodnje perilo, nogavice,

•             kratke majice, dolge hlače in nasploh topla oblačila,

•             baterijska svetilka,

·             čutarica,

•             copati za v hišo,

•             dvojna obutev (telovadni copati ipd.),

•             pripomočki za osebno higieno in brisača,

•             potrjena zdravstvena izkaznica in po potrebi osebna zdravila,

•             izpolnjena prijavnica,

·             kroj (če ga imaš),

·             rutka (če jo imaš).

Odhodi:

1. izmena: 28. 10. 2017 ob 7.45 na parkirišču pred OŠ Frana Erjavca

2. izmena: 2. 11. 2017 ob 7.45 na parkirišču pred OŠ Frana Erjavca

Prihodi :

1. izmena: 30. 10. 2017 ob 15.00 na parkirišču pred OŠ FE

2. izmena: 4. 11. 2017 ob 15.00 na parkirišču pred OŠ FE

Sestanek za starše bo v ponedeljek, 16. 10. 2017, ob 18.30 na na osnovni šoli Milojke Štrukelj (v pritličju na levi strani v učilnici 4.d) . Udeležba na sestanku je za starše obvezna. Jesenovalnino je treba nakazati na rodov TRR (SI56-0475-0000-0280-672) do 20. 10. 2017. Pri plačilu morate navesti ime in priimek otroka.

Prijave za jesenovanje sprejemamo do 20. 10. 2017 oz. do zapolnitve prostih mest, saj je število otrok omejeno na 30. Prijavite se z SMS-sporočilom (v katerem morajo biti ime, priimek ter razred otroka) na tel. št.                 031 536 028 (Leni).

Lep taborniški pozdrav

Tajni agentki Alisa Kim in Leni, z vajenkama Anjo in Ivano

Srečanje gozdovnikov in gozdovnic SPOOT

9 Oktober, 2017 - 16:13

Oktober je tradicionalno čas za srečanje GG-jev Severnoprimorske območne organizacije tabornikov. Srečanje bo letos gostil Rod Mladi bori Ajdovščina. Odvijalo med 21. in 22. oktobrom 2017. Letos bo še posebej drugačno, saj je osrednja tema srečanja šolanje na akademiji Bradavičarka, ki jo, verjamem, vsi zelo dobro poznate.

Novogoriški taborniki se bomo v soboto, 21. 10. 2017, ob 8.15 zbrali pred avtobusno postajo v Novi Gorici, od koder bomo z avtobusom odšli v Ajdovščino. Povratek bo v nedeljo, 22. 10. 2017, ob 15.00 na isto mesto.

Udeleženci bodo na srečanju potrebovali:

-     rutko,

-     spalno vrečo in armafleks,

-     copate za po telovadnici,

-     primerna in topla oblačila za 2 dni (burja),

-     močnejšo obutev,

-     zdravstveno izkaznico,

-     čutaro.

Cena akcije je 20 , poravnate jo na rodov TRR (SI56-0475-0000-0280-672) do srede, 18.10.2017. Namen plačila naj bo: GG SPOOT 2017 - IME IN PRIIMEK OTROKA. Za referenco oz. sklicno številko uporabite: SI 00 - ČLANSKA ŠTEVILKA (člansko številko najdete na svoji taborniški izkaznici pod črtno kodo).

Prijavite se do 10. 10. 2017 SMS-sporočilom na telefonsko številko 031 389 936 (Matija).

Za vse dodatne informacije in pojasnila me kontaktirajte na zgoraj navedeno številko.

Taborniški pozdrav!

Prva vodova srečanja

13 September, 2017 - 21:59

Končno se je začelo taborniško leto!

Vsa prva srečanja za medvedke in čebelice bodo v sredo, 20. 9. 2017.
Na OŠ Milojke Štrukelj bo srečanje ob 14.30.
Na podružnici Ledine bo srečanje ob 15.00.
Na OŠ Solkan bo srečanje ob 14.30.
Na OŠ Frana Erjavca bo srečanje ob 14.45.
Otroci naj se zberejo pred glavnim vhodom šole, v primeru slabega vremena pa v avli (razen na OŠ MIlojke Štrukelj, kjer se zberejo v učilnici 4.B).

Se vidimo! :)

Grajska orientacijska fešta - GROF

13 September, 2017 - 21:57

Celjski plemiči so nas povabili na vsakoletno tekmovanje GROF (Grajska orientacijska fešta). To je eno lažjih tekmovanj s srednjeveško tematiko. Sestavljeno je iz dveh delov - zabavnih igric in nalog ter orientacije. Tekmovanje bo v soboto, 14. 10. 2017, v Celju. Tekmovanje je za tabornike iz cele Slovenije, tako da bomo videli mnogo poznanih in novih ljudi.

Tukaj si oglejte celotno obvestilo.

Fotoorientacija

13 September, 2017 - 21:54

Začenja se novo šolsko leto in z njim tudi novo taborniško leto. Vsi smo že v pričakovanju prvih taborniških sestankov in tudi prve akcije. Letos bomo novo taborniško leto otvorili s fotoorientacijo.

Akcija bo potekala v soboto, 30. 9. 2017. Dobimo se pred Osnovno šolo Frana Erjavca ob 8.30.

Med akcijo boste odkrivali mnoge, nekaterim še neznane, kotičke Nove Gorice in njene bližnje okolice. Akcija se bo zaključila ob 12.30 pred Osnovno šolo Frana Erjavca. Za dopoldansko malico bo poskrbljeno.

Akcija je brezplačna. Vse kar morate storiti, je, da se čim prej prijavite. Prijave sprejemamo v obliki SMS-a na telefonsko številko 031 537 625 do vključno petka, 29. 9. 2017. SMS naj vsebuje ime in priimek otroka, ki se akcije udeležuje. V primeru, da se otrok akcije zaradi kakršnegakoli razloga ne more udeležiti, prosimo, da to sporočite vsaj dan prej.

Taborniški pozdrav!

Valentina Lazar (031 537 625)

Spoznavni izlet

9 September, 2017 - 14:09
Dragi murni ter medvedki in čebelice! Počitnice so za nami in tukaj je že naša prva taborniška akcija, kjer se bomo zabavali v mornarskem vzdušju. Zbrali se bomo v soboto, 30.9.2017, v Panovcu v naši taborniški hiški, Dvorcu (bivša okrepčevalnica Trimček), ob 9.00. Akcijo bomo končali ob 12.30 na istem mestu. S sabo prinesite pijačo, kakšen prigrizek in seveda dobro voljo. Ne pozabite na športno obutev in mornarsko obleko ter rutko. Akcija je brezplačna. Prijave sprejemamo do sobote, 23.9.2017, prek SMS-a na številko 070 661 317 (Ivana). En lep mornarski pozdrav!

Novo taborniško leto

4 September, 2017 - 11:16

VPIS NOVIH ČLANOV
Vpis novih tabornikov bo potekal konec septembra in oktobra. Kot vsako leto se bomo taborniki predstavili na osnovnih šolah, kjer bomo tudi pustili plakate ali letake z informacijami o prvem srečanju. Taborniška srečanja potekajo enkrat tedensko po eno uro v času podaljšanega bivanja na osnovni šoli. Vpisujemo nove tabornike od 1. razreda dalje. Spremljajte našo stran v prihodnjih tednih za več informacij.

Če ste že prepričani, da bi se radi vpisali, lahko skenirate izpolnjeno in podpisano pristopno izjavo ter nam jo pošljete na soski.mejasi@gmail.com.

OBSTOJEČI ČLANI
Tisti, ki ste bili taborniki že lani ali pa že več let, morate samo podpisati vpisnico za novo šolsko leto. Oddajte jo svojemu vodniku ali jo podpisano in skenirano pošljite na soski.mejasi@gmail.com.

Zlet - zadnje informacije

30 Julij, 2017 - 23:02

Pozdravljeni – Na Zlet za vzlet

Dobimo se v torek pred OŠ Frana Erjavca ob 6.15. Ne zamujajte. S SPOOT-om imamo skupaj najet avtobus, ki nas bo odpeljal na različne štartne lokacije za bivak.

Opremo oziroma prtljago imejte razdeljeno na dva dela:

  • pohodni nahrbtnik za bivak, v katerega zložite stvari, ki jih boste potrebovali na bivaku (obleke, spalka, armafleks, lučka, denarnica z dokumenti in nekaj denarja za rezervo, lahko nekaj hrane) + pustite prostor za skupno opremo
  • nahrbtnik/potovalka za zlet, z vso ostalo prtljago.

Povratek bo prav tako izveden s skupnim SPOOT avtobusom 10. avgusta. Točne ure in poteka zadnjega dne še ne vemo, tako da bomo informacije o prihodu domov sporočili tekom Zleta.

Prosim javite mi (Fagotu), če slučajno niste dobili kreditne kartice. Na Zletu bo vse plačevanje (mini bar za sokove in razne pijače, različni priboljški,...) potekalo samo prek kartic!

Seznam vse opreme si pripravite sami, lahko si pomagate s seznamom za taborjenje. Vseeno pa so tukaj napisane najpomembnejše stvari, ki jih morate vzeti:
Rutka, kroj, osebni dokument, zdravstvena kartica, kopalke, brisača, lučka, toaletni papir za bivak. 

Za dodatne informacije si poglejte spodnje povezave:

http://zlet.taborniki.si/index.php/program/bivak

http://zlet.taborniki.si/index.php/porocilo/pogosta-vprasanja

Se vidimo, Fago (041 780 597) & Leni (031 536 028)

Popotni tabor - Okoli sveta 2017

4 Julij, 2017 - 16:12

Pozdravljeni!

V petek, 30. 6. 2017, smo za vse udeležence letošnjega pohodnega tabora organizirali sestanek, na katerem je tekla beseda predvsem o obvezni osebni in skupni opremi, ki jo morate imeti vsi udeleženci s seboj, ter o poti, ki jo bomo prehodili. Tukaj smo povzeli bistvene stvari.

ODDAJA PRTLJAGE ZA TABORJENJE, PREGLED OPREME ZA POPOTNI TABOR  IN RAZDELITEV SKUPNE OPREME

Vsi udeleženci popotnega tabora boste prtljago, ki jo boste potrebovali samo v taboru (pri Krki) in ne na popotnem taboru, prinesli v Dvorec, in sicer v četrtek, 13. 7. 2017, ob 18.00. Ta oprema je lahko zložena bodisi v nahrbtnik bodisi v potovalko (torej ni nujno, da je v nahrbtniku). Takrat si bomo tudi razdelili skupno opremo za popotni tabor.

Takrat (13. 7. 2017 ob 18.00) morate s sabo prinesti tudi vso opremo za popotni tabor, zloženo v nahrbtnik – torej »spakiran« nahrbtnik. Pregledali bomo, da nimate pretežkih nahrbtnikov, da imate s sabo najnujnejše stvari ter razne primerke trojih dolgih hlač dali ven ;) Razdelili si bomo skupno opremo. UDELEŽBA JE OBVEZNA!

NAHRBTIK IN OPREMA:

Vsa oprema mora biti zložena v primernem nahrbtniku; ta mora biti dovolj udoben, da ga boste lahko tri dni nosili, pa tudi dovolj velik, da bo poleg vaše osebne opreme vanj šel tudi del skupne. Šolska torba ni primerna.

Oblačila, spalno vrečo – skratka stvari, ki se ne smejo zmočiti – zložite v najlonske vrečke.

Če vsa oprema ne gre V nahrbtnik in jo boste zato pritrdili NA nahrbtnik (na zunanjo stran), mora to biti narejeno tako, da vas oprema ne bo ovirala pri hoji. To pomeni, da nič ne sme »opletati«, padati, poskakovati itd. Seveda pa mora biti večina opreme v notranjosti nahrbtnika.

Bodite pozorni na to, v kateri del nahrbtnika zlagate različno težke kose opreme.

V nahrtniku MORA ostati prostor za del skupne opreme (šotorka, nekaj druge opreme, nekaj hrane).

Ne nosite s sabo stvari, ki jih ne boste potrebovali!!!

OBUTEV:

Pomemben del osebne opreme predstavlja obuvalo. Za tokratni popotni tabor so primerni nizki ali visoki pohodni čevlji. Imeti morajo profil – podplat ne sme biti raven. Različne »skejtarce«, »allstarke« ipd. torej niso primerne.

Čevlji, s katerimi boste hodili, morajo biti uhojeni in vas ne smejo žuliti, tiščati, ostajati, skratka, morajo vam biti udobni. Če se na popotni tabor odpravljate z novimi čevlji, jih prej preizkusite in uhodite na nekaj pohodih.

Pazite tudi, da vas ne bodo tiščale neprimerne nogavice.

HRANA IN PIJAČA

Udeleženci popotnega tabora morate poskrbeti za hrano za 1. dan do večerje. Kosilo in malice za 1. dan (tj. 15. 7. 2017) morate torej prinesti od doma.

Za večerjo 1. dan,  oba zajtrka (2. in 3. dan) bomo poskrbeli skupaj, prav tako tudi za kosilo in večerjo 2. dan ter za kosilo 3. dan.

Za vse malice in prigrizke morate udeleženci poskrbeti sami. Priporočamo žitne ploščice, sadje, suho sadje …

Na poti bomo 2. in 3. dan predvidoma šli mimo trgovine.

Udeleženci morate imeti s seboj čutarico oz. plastenke za vsaj 2 L pijače (raje več). Dobro je, da na poti ne pijete presladkih pijač, prav tako pa samo voda tudi ni priporočljiva. Na poti se bomo ustavljali v vaseh, kjer bomo domačine prosili, da nam natočijo vodo.

Ne nosite s sabo raznih sladnih in gaziranih pijač, saj te predstavljajo le dodatno težo, ki vas bo ovirala pri hoji.

Vodo bomo točili sproti.

PREDVIDEN POTEK POPOTNEGA TABORA (možna so tudi odstopanja od predvidene trase)

  1. dan (sobota, 15. 7. 2017):

Zbor ob 5.05 (zjutraj) na avtobusni postaji v Novi Gorici. Z avtobusom redne linije se bomo odpeljali proti Kobaridu in izstopili v Kamnem.

Hodili bomo od vasi Kamno do Modrejc. Tam bomo bivakirali.

  1. dan (16. 7. 2017):

Z bivaka se bomo odpravili na Železniško postajo Most na Soči (kraj Postaja). Odpeljali se bomo v Bohinjsko Bistrico.

Hodili bomo do Bohinjskega jezera in okrog njega. Bivakirali bomo v bližini Srednje vasi.

  1. dan (17. 7. 2017)

Z bivaka se bomo vrnili na železniško postajo v Bohinsjki Bistrici. Odpeljali se bomo na Dolenjsko, vmes bomo presedli na avtobus.

Prehodili bomo približno 10 km do tabora v Podgozdu.

Skupaj bomo prehodili približno 45–55 km. V kombinaciji z morebitno visoko temperaturo in soncem ter težkim nahrbtnikom je pomembno, da ste udeleženci popotnega tabora dobro vzdržljivostno pripravljeni.

Za dodatne informacije sva vam na voljo na: 041 500 747 (Maja) in 041 816 809 (Simon).

Taborniški pozdrav

vodstvo popotnega tabora